- UTB Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
- FT Fakulta technologická
- FAME Fakulta managementu a ekonomiky
- FMK Fakulta multimediálních komunikací
- FAI Fakulta aplikované informatiky
- FHS Fakulta humanitních studií
- FLKŘ Fakulta logistiky a krizového řízení
- Knihovna Knihovna UTB
- KMZ Koleje a menza
- UNI Univerzitní institut
6208T115 Management a marketing
Po prohloubení studia teoretických a metodických předmětů (Mikroekonomie, Makroekonomie, Management, Kvantitativní
metody v rozhodování, Logistika, Světový podnikový management, Informační systémy podniku) je posilována odborná
průprava v rámci oboru Management a marketing. Odborná příprava absolventů oboru je sestavena z obecných a specifických
manažerských a marketingových disciplin. Je koncipována tak, aby absolvent zvládal řešení aktuálních úkolů nejen
tuzemských organizací, ale aby mohl být zaměstnán i v zahraničních podnicích a institucích.
Profil a uplatnění absolventů:
Absolvent studijního oboru Management a marketing je připravován nejen na komplexní zvládnutí manažerských a
marketingových úkolů v podnikové sféře, ale i na úrovni orgánů státní správy. Ovládá principy, metody a nástroje řešení
manažerských a marketingových problémů.
Hlavními oblastmi uplatnění absolventa jsou vedoucí řídící a specializované odborné funkce v oblasti průmyslové a
obchodní, organizacích veřejné správy, poradenských a neziskových firmách. Nejnadanější absolventi mohou pokračovat ve
studiu doktorského studijního programu.