Posvátná kráva marketingu? Jak na značku – od strategie po identitu
25. března 2019Dobře postavený brand je jedním z předpokladů úspěšného byznysu, nicméně rozdíl mezi teorií a obvyklou praxí může být až propastný.
Vnímání toho, co je značka, jak ji vytvořit a jak se o ni starat, se liší mezi firmami i mezi agenturami. Vytvoření značky nemusí být až tak složité a přehnaný respekt může být i na škodu, na druhou stranu jsou věci, které je dobré nepodcenit.
O procesu tvorby značky na příkladu vlastních projektů, o přístupu ke strategii, designování vizuální identity a také o běžné praxi promluví strategic planner Jakub Plášek a senior designer Michal Kraus z Cocoonu (česká konzultační a brandingová agentura s mezinárodní působností, na trhu od roku 1996).
MÍSTO: UPPER – CENTRUM KREATIVNÍCH PRŮMYSLŮ A PODNIKÁNÍ
Nad Ovčírnou 3685, budova U11 UTB, 760 01 Zlín
ČAS: 27. 3. 2019, o 10.00 hod