Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
Zpět
utb

Zemřel profesor Pavel Horňák

Ve středu 7. června 2023 se s námi navždy rozloučil náš milovaný pán profesor Pavel Horňák, expert na kreativitu v reklamě, který působil na Ústavu marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Kdo jste ho znali, věnujte mu vzpomínku. Ne tichou, ale velkou, hlučnou a veselou, tak jak by si to přál! Dnes už jezdí na koni tam nahoře. Sbohem, Kovboji.

Pavel Horňák byl vysokoškolský pedagog, spoluzakladatel České společnosti pro propagaci a PR (MOSPRA), Rady pro reklamu SR a dlouhodobým členem její arbitrážní komise, zakladatelem prvního vysokoškolského studia marketingové komunikace (MK) na Slovensku (Bratislava 1990) i studia MK na Akademii médií (Bratislava 2011), prezidentem Slovenské společnosti pro propagaci (SOSPRA) a autorem prvního kodexu reklamní etiky (Brno 1992).

Vydal množství vědeckých studií a publikací o reklamě, např. Abeceda reklamy (1997), Reklama – propagácia – public relations v médiách (1997), Reklama 2000 (1999), Etika reklamy (2000), Nová abeceda reklamy 2003), Reklama – teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie (2010). Byl členem odborných porot na reklamních festivalech doma i v zahraničí.

Fakulty a součásti

Zavřít