UTB

Fakulty a součásti Otevřít navigaci
fmk
Fakulta multimediálních komunikací

Marketingové komunikace

Fakulta: Fakulta multimediálních komunikací Program: Mediální a komunikační studia Obor: Marketingové komunikace Forma: Prezenční Typ: Magisterské Jazyk: Čeština

Cílem studia je připravit budoucí absolventy pro praxi v oboru marketingu a marketingových komunikací. Studium je zaměřeno na prohloubení znalostí a základních teoretických východisek v oblasti marketingových komunikací a dalších souvisejících oborů. Teoretické znalosti jsou v rámci výuky aplikovány na případových studiích z praxe a ukotveny v závěrečné diplomové praxi, která studentům dává reálný vhled do problematiky oboru. Absolvent získá znalosti navazující na znalosti hlavních forem marketingových komunikací s důrazem na specifické oblasti mediální a komunikační praxe. Získá profesní dovednosti uplatnitelné v širokém spektru firem, organizací a institucí, stejně jako v rozvoji vlastního podnikání.

Na jaké předměty se můžete těšit?

  • Interkulturní marketing
  • Spotřebitelské chování
  • Etika
  • Kreativita reklamy
  • Marketing služeb
  • Teorie argumentace
  • Marketing management
  • Sémiotika reklamy
  • Trendy v marketingové komunikaci
  • Umění a média
  • Řízení lidských zdrojů
  • Ekonomie

Čím budete a kde najdete po studiu uplatnění?

  • Marketingový manažer
  • Tiskový mluvčí
  • Manažer krizové komunikace
  • Content specialista
  • Brand manager
  • Social media manager
  • Event manager
  • Account manager
  • Copywriter

Forma studia: prezenční a kombinovaná

(u studijního programu vyučovaného v anglickém jazyce je pouze forma studia prezenční)

Zavřít

Fakulty a součásti