Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci
FMK
Fakulta multimediálních komunikací

Marketingová komunikace

Fakulta: Fakulta multimediálních komunikací Program: Marketingová komunikace Forma: Prezenční, Kombinovaná Typ: Bakalářské Jazyk: Čeština

Cílem studia je vybavit naše budoucí absolventy nezbytnými profesními znalostmi a dovednostmi z oblasti marketingových komunikací, ekonomiky, marketingu a teorie komunikace, jež jim umožní úspěšnou kariéru v marketingových útvarech komerčních i nekomerčních firem a institucí, v komunikačních agenturách, v rolích tiskových mluvčí nebo ve vlastním podnikání. Absolvent získá znalosti hlavních forem marketingových komunikací včetně souvislostí, které se k nim vztahují, s důrazem na specifické oblasti mediální a komunikační praxe. Získá profesní dovednosti v oblasti propagace, prezentace a reklamy, v oblasti marketingových komunikací výrobků a služeb, propagace komerčních organizací, institucí a organizací neziskového sektoru.

Na jaké předměty se můžete těšit?

  • Marketing
  • Komunikační a prezentační dovednosti
  • Základy psychologie
  • Teorie marketingových komunikací
  • Média v marketingových komunikacích
  • Psychologie médií
  • Public Relations
  • Reklama
  • Osobní prodej
  • Podpora prodeje
  • Direct marketing

Čím budete a kde najdete po studiu uplatnění?

  • Marketingový manažer
  • Tiskový mluvčí
  • Manažer krizové komunikace
  • Content specialista
  • Brand manager
  • Social media manager
  • Event manager
  • Account manager
  • Copywriter

Fakulty a součásti

Zavřít