Informace pro nové zaměstnance UTB
DŮLEŽITÉ DOKUMENTY
- Pracovní řád
- Kolektivní smlouva – platná do 31. 5. 2024
- Vnitřní předpisy
- Průvodce nástupem do zaměstnání
PRVNÍ DEN NA UTB
Všechny nástupy na UTB probíhají první pracovní den v měsíci. První den na univerzitě je ve znamení organizačních záležitostí a absolvování povinných školení. Nemusíte se však ničeho obávat. Vše s Vámi společně doladíme, zejména nezbytnou administrativu.
Co Vás čeká?
- Přivítání na UTB s kolegyní z Oddělení rozvoje lidských zdrojů.
- Povinná školení Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a školení Požární ochrany.
- Školení v problematice ochrany osobních údajů (tzv. GDPR).
- Podpis pracovní smlouvy – naše personalistky Vám pomohou s veškerou administrativou, související s Vaším nástupem (budova U 13, 2. patro, dveře č. 214 a 218).
- Průkaz zaměstnance – u kolegy z Centra výpočetní techniky vám bude vyrobena zaměstnanecká karta. Kartou se budete identifikovat, bude Vám sloužit pro vstup do univerzitních budov, knihovny i k nákupu občerstvení v univerzitních bufetech, případně si s ní zaplatíte oběd v menze.
- Na mzdové účtárně je nutné podepsat prohlášení k dani a nahlásit číslo bankovního účtu (budova U 13, dveře č. 153 a 175).
- Nástup na Vaše nové pracoviště – vedoucí či osoba určená s Vámi probere provozní a pracovní záležitosti.