Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Otevřít navigaci

Personální odbor

Informace pro nové zaměstnance UTB

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

PRVNÍ DEN NA UTB

Všechny nástupy na UTB probíhají první pracovní den v měsíci. První den na univerzitě je ve znamení organizačních záležitostí a absolvování povinných školení. Nemusíte se však ničeho obávat. Vše s Vámi společně doladíme, zejména nezbytnou administrativu.

Co Vás čeká?

  1. Přivítání na UTB s kolegyní z Oddělení rozvoje lidských zdrojů.
  2. Povinná školení Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a školení Požární ochrany.
  3. Školení v problematice ochrany osobních údajů (tzv. GDPR).
  4. Podpis pracovní smlouvy – naše personalistky Vám pomohou s veškerou administrativou, související s Vaším nástupem (budova U 13, 2. patro, dveře č. 214 a 218).
  5. Průkaz zaměstnance – u kolegy z Centra výpočetní techniky vám bude vyrobena zaměstnanecká karta. Kartou se budete identifikovat, bude Vám sloužit pro vstup do univerzitních budov, knihovny i k nákupu občerstvení v univerzitních bufetech, případně si s ní zaplatíte oběd v menze.
  6. Na mzdové účtárně je nutné podepsat prohlášení k dani a nahlásit číslo bankovního účtu (budova U 13, dveře č. 153 a 175).
  7. Nástup na Vaše nové pracoviště – vedoucí či osoba určená s Vámi probere provozní a pracovní záležitosti.

Fakulty a součásti

Zavřít