Marketing a komunikace
Marketingová komunikace
Cílem tohoto programu CŽV je umožnit zájemcům o studium, kteří z kapacitních důvodů nemohou řádně studovat na FMK v prezenční nebo kombinované formě studia studijního programu Marketingová komunikace, absolvovat v rámci celoživotního vzdělávání za úplatu část bakalářského studijního programu a následně po přijetí k řádnému studiu na FMK dokončit bakalářské studium. Obsah programu CŽV tvoří předměty podle strukturovaného seznamu povinných a povinně volitelných předmětů akreditovaného bakalářského studijního programu Marketingová komunikace v prezenční nebo kombinované formě studia.
Délka trvání: 2 semestry
Forma vzdělávání: prezenční i kombinovaná
Datum zahájení: zimní semestr akademického roku 2024/2025
Příjem přihlášek: 19. 8. 2024
Organizátor: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Komunikace – vyjednávání
Obsahem kurzu je příprava strategie vyjednávání a rozvoj vyjednávacích schopností a technik s cílem dosáhnout dohodu, a to v rámci interního vyjednávání v organizaci nebo při vyjednávání s dodavateli a zákazníky. Účastníci si za pomoci modelových situací natrénují, jak prolomit ledy na začátku vyjednávání, jak se dostat ze slepé uličky, jak dospět k dohodě a ukončit vyjednávání. Kurz je nabízen i v anglickém jazyce.
Délka trvání: 6 hodin
Forma vzdělávání: bude upřesněno
Datum zahájení: bude upřesněno, předpokladem je naplnění minimálního počtu 6 účastníků
Příjem přihlášek: průběžně
Organizátor: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně
Marketing služeb
Obsahem kurzu je metodické a věcné vedení při přípravě marketingového plánu ve firmě poskytující služby. Účastníci krok po kroku realizují situační analýzy, navrhují poslání, formulují strategie a cíle pro firmu poskytující služby a poté plánují jednotlivé prvky marketingového mixu služeb při zohlednění jejích vlastností.
Délka trvání: 6 hodin
Forma vzdělávání: bude upřesněno
Datum zahájení: bude upřesněno, předpokladem je naplnění minimálního počtu 6 účastníků
Příjem přihlášek: průběžně
Organizátor: Fakulta multimediálních komunikací UTB ve Zlíně